wtorek, 1 listopada 2011

Konie - interakcje z ludźmi

Mam nareszcie "Zwierzaki".Bardzo się cieszę,bo to genialny dodatek!Najlepszy ze wszystkich.Materiału o koniach jest przeogromnie dużo więc będę pisac w częściach,raz o tym,raz o innym ;)) Żeby nie było wątpliwości to mój tekst i zdjęcia.

                          Oto interakcja "prowadź konia".Można trzyma konia za lejce i prowadzic po mieście.


                                    Można jeździc  konno poprzez wybranie interakcji "Dosiądź" .
                             Aby iś dalej należy wybrac "Podejdź tu".Czasem simowi nie uda się dobrze usiąśc na koniu.Czasem spadnie,a czasem...siądzie odwrotnie...:) (patrz zdjęcie niżej)


Aby jeżdzic konno koń musi mie założone siodło.Jeśli zwierzak go nie ma  to wystarczy,że sim naciśnie na konia i wybierze interakcję założenia siodła.Siodło można ubrac w trybie tworzenia konia.
Koń może: wąchac,trącic nosem,rżyc,podążac,ugryźc,tupnąc,błagac o marchewki.(To sa interakcje z simem).Natomiast sim
-prowadzi konia
-przytula konia
-dosiada konia
-szczotkuje,czyści koputa zwierzaka
-daje obwąchac dłoń konikowi ;)
-daje przysmak
-poklepuje po grzbiecie
Sim daje marchewkę pupilowi.To taka mała przekąska,która trochę doładowuje potrzebę głodu u zwierzaka.Wszyscy dorośli simowie moga karmi konie,nawet cudze.
Szczotkowanie konia przez simkę.
No i na koniec konik w mieszkaniu sima ;)
 W następnej notce napiszę jeszcze raz o koniu,lecz dokładniej ta notka będzie poświęcona skakaniu przez przeszkody i zawodach konnych.Do napisania..i miłej gry :)
Mam nadzieję,że notatka o koniach się spodobała

8 komentarzy:

  1. WoW !! Genialne zdjęcia!!
    Śliczny konik i fajny tekst! Napiszesz też tak o kotkach?

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście fajne a ja ci zazdroszczę zwierzaków bo tez chce je mie,ale rodzice mówią,że to wyrzucanie kasy w błoto ;((

    OdpowiedzUsuń
  3. Exxxtra! Trochę mało tekstu,ale nadrabiasz fotkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć! Ale fajne zdjęcia konia! Zapraszam na mojego bloga! Jak już na nim będziesz, to napisz w komentarzu o czym chciałbyś/chciałabyś żebym napisała posta. Mój blog: www.thesims3-4ever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ola! Dy do nauki won! Twoja matka (moja żona) będzie z ciebie nie zadowolona! Zakaz na komputer (miesięczny). I wypad z komputera!!

    OdpowiedzUsuń