poniedziałek, 4 czerwca 2012

"I gdzie ta miłość?" Odcinek 4



Magda była pochłonięta pracą. Musiała nadrobic kilka godzin spóźnienia.
 Wtem w redakcji pojawił się powód problemów- Rafał. Chłopak dowiedział się ,że jego dziewczyna pracuje w tym oto biurowcu i postanowił ją odwiedzić.
 -Magda, jakiś typ stoi za drzwiami. Do ciebie?-zapytała Monika.
-Jaki typ?
Magda oglądnęła się za siebie i ujrzała jej chłopaka.
-Rafał, co ty tu robisz? Wiesz ile mam przez ciebie kłopotów?
-No właśnie i na rozluźnienie zabieram cię do kina
-Myślisz,że ja mogę sobie teraz wyjść?
-Niedziela jest. Zapomniałaś?
-Nie, ale jak wiesz mam teraz dyżur i nie mogę sobie tak po prostu iść.
-Skarbie, proszę , mam juz bilety.
-Mówię ci ,że nie mogę!
-To ja się pójdę spytać twojego szefa
-Przestań i tak dostałam ochrzan przed chwilą za spóźnienie. Nie dodawaj mi problemów. A ty czasem nie idziesz do pracy? Nie byłeś już tydzień.
-Zwolnili mnie, ale to nie szkodzi.
-Jak to nie szkodzi? A za co będziesz żyć? Będziemy żyć?
-Właśnie przyszedłem o tym porozmawiać. Posłuchaj. Tyle się między nami działo, kocham cie i ty też mnie kochasz i mam pomysł..
-Wyjdziesz za mnie?
-Ale teraz, już ?!
-Tak, a kiedy?
-Boże, no pewnie że za ciebie wyjdę!! Rafał!!

Po dłuższej chwili
-Słuchaj kotku, jak ja już ci mówiłam muszę zostać do siedemnastej
-Spoko, poczekam na ciebie
-Dzięki, kochany jesteś
-A później pójdziemy do mnie
-Ha kochany chciałbyś


-Widzisz Monika, jaki on kochany? Czeka na mnie cały czas
-Bo ma w tym interes
-Nie przesadzaj. On mnie kocha
-Akurat. Nie wygląda na takiego
-Monika przegięłaś, co ty sobie myślisz?
-Dziewczyno ja tylko martwię się o Ciebie! Nie widzisz co on z tobą robi?
-Co niby?
-On cię zahipnotyzował. Chodzisz u niego jak w zegarku. Musisz iść na kompromis a nie spełniać jego wszystkie zachcianki! Sory Madzia ale ty nie jesteś w jego typie!
-Słucham?!
-Dla niego sa dziewczyny które wszędzie cycki pokazują.
-Wiesz co nie chce mi się ciebie słuchać! Pójdę już
-Zbudujemy dom, urodzę dziecko, będziemy mieszkać z moja mamą, prawda?!
-Zobaczymy skarbie
-Obiecaj
-Słuchaj, myslisz,że ja mam ochotę mieszkać z twoją starą?
-Słucham?! Jak ty powiedziałeś? Dlaczego obrażasz moją mamę?!
-Myślisz,że mi to pasuje jak cały czas mówisz o  takich pierdołach. A ja jestem gdzies na ostatnim planie.
-Nie.
-Dobra, sory wejdźmy już i weż ten szalik. Tylko się sprężaj bo na film nie zdążymy
-Rafał!! Moja mama zemdlała!!
-Poczekaj, sprawdzę czy żyje
Po chwili
-Madziu, bardzo mi przykro

-Ale jak to ?! To niemożliwe!!

-Magda, spokojnie. Ona miała już swoje lata
-A..le c.o.o. ty mówisz?! To moja mama ! -powiedziała przerywając płaczem
-Chodź tu
-Zostaniesz dzisiaj u mnie na noc. Nie chcę być sama teraz.. Proszę
-No nie wiem. Dzisiaj miałem wyjść z kolegami na piwo
-No proszę
-Dobra, zostanę

Następnego dnia
-Dziękuje ,że ze mną zostałeś.
-Nie ma sprawy. Musze cię wspierać

Nagle Magda poczuła silny ból brzucha i zakręciło jej się w głowie
-Ał! Co się dzieje?

Dziewczyna szybko wybiegła i zaczęła wymiotować
Gdy poczuła się juz lepiej siadła koło swojego ukochanego na kanapie.
-Na tej kanapie często siedziałam z moja mamą...
-A o czym rozmawiałyście?
-Ostatnio.. ostatnio o tobie. Mówiłam jej jak bardzo cie kocham.
-Kotku telefon dzwoni
 -Halo? O! Dzień dobry szefowo
-Dla mnie dobry,lecz dla pani chyba nie
-A to niby dlaczego?
-Jest pani zwolniona
-Aale ..
-Nie wie pani dlaczego? A ja powiem. W poniedziałki też się chodzi do pracy
-Ale prosze pani! Umarłą mi mama i muszę załatwić formalności
-Tak pani Magdo, każdy tak mi mówi. Do widzenia.

Rozłączyła się...

-Dlaczego mnie to wszystko spotyka?! Co ja zrobiłam?! Gdzie popełniłam błąd?!
-Co sie stało?!
-Zwolnili mnie!!

Nagle Magda poczułą się tak niedobrze,że zemdlała


______________________________

To tyle na dzisiaj. Jutro lub w środę kolejny odcinek 5
Będzie w nim dość duża niespodzianka, choć dla niektórych spodzianka xd
Zapraszam do czytania i prosze o opinie na temat tego odcinka. Udany? :)

3 komentarze:

  1. Ten serial jest fajny, bo inny i obrazkowy :))
    z niecierpliwoscia czekam dalej

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny jest ten serialik obrazkowy też musze zrobić,bo konta na youtube będe miała w grudniu.


    POZDRAWIAM

    s-jak-sara.bloog.pl

    TO JEST BLOG O SIMSACH

    OdpowiedzUsuń
  3. super troche krótki ale ekstra

    OdpowiedzUsuń