piątek, 10 sierpnia 2012

Stworzenia z wrześniowego dodatku

Każdy z nowych magicznych stworzeń opisany w skrócie. Zapraszam do czytania :)
Wilkołaki
Te futrzaste stworzenia zależne są od nowego cyklu księżyca, który decyduje o tym kiedy wilkołak się zmieni. Oprócz tego wilkołak może przemienić się jeśli jego nastrój znacznie się obniży lub gdy są zdenerwowani. Wycie wilkołaków można usłyszeć w całym miasteczku, szczególnie podczas pełni księżyca. Mogą one dzielić się swoją mocą poprzez ugryzienie innego Sima (wymagany do tego jest odpowiedni poziom relacji) lub spotykanie się z normalnym Simem (50% szansy na dziecko-wilkołaka). Wilkołaki mogą tworzyć watahy jeśli ich poziom relacji jest wystarczająco wysoki. Mogą też wspólnie szukać obiektów kolekcjonerskich w całej okolicy. Charakterem bardzo przypominają psy, lubią np. niszczyć meble. Mojemu Simowi podobało się kucanie na krześle i wyżeranie jedzenia w jak najbardziej zwierzęcy sposób.
Wróżki
Te błyszczące duszki mogą zmienić swoją ‘naturalną formę’, aby psocić się i płatać figle. Zwykle zbierają się w zalesionych strefach okolicy (w Moonlight Falls nie ma to znaczenia, wróżki zbierają się wszędzie). Świetnie radzą sobie ze zwiększaniem umiejętności charyzmy i kochają ogrodnictwo – mają specjalną więź z roślinami. Te umiejętności sugerują nam, że odpowiednikiem wróżki w The Sims 2 może być Simorośl. Wróżki mogą pomóc roślinom rosnąć dzięki odpowiedniej interakcji. Mogą one też one zastawiać wróżkowe pułapki na wielu przedmiotach. Wróżki posiadają „Domek wróżek”, który wygląda jak skrzynka na listy, mogą one w nim spać, zajmować się rzeczami związanymi z ogrodem oraz urządzić imprezę. Jest to „królicza nora”, więc nie możemy zobaczyć jego wnętrza, co jest bardzo fajne, bo wróżki mogą się tam schować!
Czarownice
Czarownicą może być zarówno kobieta jak i mężczyzna, którzy nauczą się magicznej umiejętności (której mogą nauczyć się jedynie czarownice). Czarownice tworzą eliksiry szybciej, a ich zaklęcia mogą być zarówno dobre i złe. Posiadanie zwierzaka pozwala zmniejszyć zużycie magicznej energii. Jedno z zaklęć zmienia Sima w ropuchę – zdecydowanie musicie tego spróbować kiedy wyjdzie Nie z tego świata!
Wampiry
Te wampiry to „ulepszona” wersja wampirów z Po Zmroku. Wydają się być silniejsze poprzez ciekawszy wygląd w porównaniu do poprzednich wampirów. Mają one moc hipnotyzowania oraz dzięki eliksirom mogą stać się nieśmiertelne bądź mogą nie dbać o konsekwencje związane ze światłem słonecznym.
Zombi
Ich wygląd jest nieco przerażający! Wleką się wolno pomrukując coś pod nosem. Zombie są zielone, a ich sylwetka jest nieco „powykręcana”. Podczas pełni mogą się one pojawić w okolicy domów Simów. Jedzą rośliny w ogrodach innych Simów oraz móóózgi. Sim może zostać zombie poprzez ugryzienie przez innego osobnika lub przez wypicie eliksiru. Po przemienia zombie nie będą mogły używać interakcji „Bara-bara”, więc upewnij się, że powiększyłeś swój ród przed zmienieniem Sima w nieumartego. Jest też lekarstwo, które przemieni zombie w normalnego Sima.