środa, 27 kwietnia 2011

Info o Pokoleniach ;D

    Opiekunka do dzieci:
  • To zupełnie nowa profesja. Działa na zasadzie zawodów z The Sims 3: Kariera
  • Codziennie otrzymujemy dzieci pod opiekę, to od nas zależy ilu na raz będziemy pilnować.
  • Dzieci, którymi się opiekujemy nie muszą pochodzić z jednej rodziny. Mogą być to simowie z całego miasta.
  • Kilka nowości z trybu życia:
  • Emeryci mogą chodzić z pomocą laski. Do wyboru są dwa style chodu.
  • Simowie mogą wyjechać do szkoły z internatem. Niestety podczas pobytu na uczelni nie możemy kontrolować naszych bohaterów.
  • Pojawiły się zajęcia pozalekcyjne, na które nasi simowie mogą dodatkowo uczęszczać w celu zdobycia nowych umiejętności.
  • Dla dzieci przygotowano pudło z przebraniami. Ubierając konkretny strój, dziecko odgrywa rolę bohatera, którym się staje. Zyskuje także dodatkowe interakcje.


  • Dzieci mogą się bawić na plaży w taki sam sposób jak w piaskownicy.


  • Simowie mogą opowiadać sobie straszne opowieści. By zbudować klimat wyciągają latarkę i oświetlają swoją twarz od dołu.


  • Łatwowierne dzieci po wysłuchaniu strasznej opowieści mogą mieć w nocy koszmary i lęki.


  • Kręcąc film kamerą video, oglądamy świat simów z nowej perspektywy - oko sima.


  • Nagrany film możemy oglądać na dużym ekranie telewizora.


  • Kryzys wieku średniego nie jest "obowiązkowy" można łatwo się go pozbyć idąc do psychologa.


  • Kryzys wieku średniego dosięga simów, ponieważ zdają sobie sprawę ze swoich lat i są niezadowoleni z ilości osiągnięć.



    • Psikusy:
    • Zastawiona pułapka może być adresowana do konkretnego sima.
    • "Psikusy" czekają na simów "w różnych obiektach". Od komputerów, przez zlew, aż do drzwi.
    • Przedmiot, który został "zainfekowany" naszym psikusem, jest wyróżniony błyszczącą gwiazdką.
    • Simowie mogą zostać przyłapani podczas zastawiania pułapki. Jeżeli zaczniemy przeginać, rodzice mogą nas "uziemić".
    • "Uziemieni" simowie mogą próbować uciekać, jednak muszą uważać by nie zostać zauważonym przez rodziców. Jeżeli tak się stanie, rodzic ruszy za nami w pościg :).
    • Kiedy skończy się nasz okres "uziemienia" możemy błagać o przebaczenie rodziców.
    • Wózki dla dzieci:
    • Umożliwiają przewóz dzieci z punktu A do punktu B.
    • Wózek pojawia się sam, w momencie gdy chcemy opuścić dom z dzieckiem.
    • Piętrowe łóżka:
    • Istnieją dwa rodzaje - z podwójnym i pojedynczym łóżkiem.
    • Wersja z pojedynczym łóżkiem, materac ma na piętrze, a na dole możemy urządzić kącik dla naszego sima wstawiając pod łóżkiem normalne meble.
      Wieczór kawalerski/panieński:
    • Imprezę możemy zorganizować w domu lub w miejscu publicznym.
    • Po kilku minutach od rozpoczęcia imprezy, na parcelę przybywają tancerze. Są oni cały czas oświetleni specjalnym reflektorem.
    • Tancerze wyróżniają się z tłumu swoim strojem, który jest zależny od upodobań naszego sima. Mogą wpaść m.in.: strażacy lub policjanci, czasami tancerze wpadają także w samych strojach kąpielowych.
    • Podczas imprezy można wznosić toast. Istnieje także możliwość oblewania innych simów wstrząśniętym szampanem.
    • Ślub:
    • Twórcy przywrócili łuk ślubny.
    • Ślub możemy urządzić zarówno w domu, jak i na parceli publicznej.
    • Kiedy rozpoczyna się uroczystość, goście ustawiają się wokół biorących ślub simów i rzucają ryżem.
    • Istnieje możliwość wspólnego przecięcia tortu ślubnego.
    • Domówki:
    • Jeżeli będziemy głośno się zachowywać, sąsiedzi mogą wezwać policję. W tym momencie wybucha panika wśród gości i wszyscy chcą uciec.
    • Imprezy często wymykają się spod kontroli gospodarzy i kończą się zdemolowaniem domu.
    •  
      Wyimaginowany przyjaciel:
    • Wyimaginowany przyjaciel przychodzi do naszego sima pocztą w postaci małej lalki.
    • Postać jest widziana tylko przez sima, w wyobraźni którego istnieje.
    • Jest w pełni interaktywną postacią. Możemy zrobić z nim wszystko to, co moglibyśmy robić z innym simem.
    • Postać wygląda jak przerośnięta lalka.
    • Na stole chemicznym możemy przygotować specjalną miksturę, która przekształci wyimaginowanego przyjaciela w prawdziwego sima, którym możemy sami sterować. Pojawi się on wtedy w panelu naszej rodziny, jednak nie będzie on z nią w żaden sposób spokrewniony. Sim ten może wyglądać jak zwykłe dziecko lub tak jak wcześniej, czyli poruszać się w stroju wyimaginowanego przyjaciela. Po przemianie, widzą ją już wszyscy.
    • Postać zawsze jest blisko swojego właściciela. Możemy ją jednak "przegonić".
    • Domek na drzewie:
    • Mogą z niego korzystać zarówno dzieci jak i dorośli. Dzieci do zabawy, a dorośli... też do zabawy, tylko w "dorosłe gry" czyli - bara-bara :).
    • Możemy ustalić kto ma prawo wstępu do naszego domku - tylko dziewczynki, tylko chłopcy lub wszyscy. Kiedy wybierzemy jedną z opcji ograniczających dostęp, przed domkiem pojawi się specjalny znak zakazu wstępu dla konkretnej płci.
    • Z domku możemy podglądać sąsiadów przez lunetę.
    • Możemy zawołać innego sima tuż pod drzewo gdzie znajduje się nasz domek, a następnie oblać go wodą.
    • Dostępne są +/- 4 rodzaje domków. Jeden z nich jest przygotowany w klimacie UFO, w tym wypadku dzieci nie wchodzą do niego po drabinie tylko się teleportują.
    • Domek jest świetnym miejscem do zabaw. Dzieci mogą tam także spać.
    • Jeżeli dzieci użyją trochę wyobraźni, mogą udawać, że domek został zaatakowany przez piratów.
    • System wspomnień:
    • Gra automatycznie zapisuje najciekawsze momenty życia naszego sima.
    • Możemy także samodzielnie tworzyć wspomnienia naszego bohatera, dzięki specjalnej ikonie aparatu, która pojawiła się w interfejsie gry.
    • Wspomnienia możemy przeglądać w specjalnej księdze wspomnień. Także tam możemy zalogować się na nasze konto na Facebooku i przesyłać zdjęcia bezpośrednio na swój profil.

    Tryb tworzenia sima:
  • Sporo nowych ubrań dla każdej grupy wiekowej. Najwięcej dla dzieci, nastolatków i młodych dorosłych.


  • Nowością jest możliwość ustawienia owłosienia ciała naszej postaci. Możemy wybrać spośród kilkunastu "rodzajów" owłosienia i następnie je edytować. Poza owłosieniem klatki piersiowej mężczyzn, możemy także dodać włosy na rękach oraz nogach.


  • Jedną z nowych cech charakteru jest buntownik.




  • Tryb budowania/kupowania:
  • Pojawiło się bardzo dużo nowych łóżek, głównie piętrowych.


  • Twórcy przywrócili wygodny filtr obiektów znany z The Sims 2, dzięki któremu możemy oglądać obiekty z danego dodatku do gry


  • Pojawiły się także m.in: zupełnie nowy zestaw kuchenny, 3 telewizory, kabina prysznicowa, stylowe odtwarzacze muzyczne przypominające stacje dokujące iPoda, bardzo dużo nowych obiektów dla dzieci, huśtawki oraz piaskownica.



  • Nowości w ustawieniach gry:
  • Możemy dokładnie określić ile ma trwać dany okres życia sima. Teraz to od wprowadzonych przez nas ustawień zależy jak długo simowie będą dziećmi, nastolatkami itp



  • Aktualizacja 1.3

    Electronic Arts zapowiedziało, iż 28.04.2011 (czwartek) wyda nową łatkę do średniowiecznej odsłony The Sims. Aktualizacja 1.3 wprowadza wiele nowych aspektów gry i znacznie ulepsza kilka innych. Oto kilka najważniejszych zmian:

  • Koniec z ograniczonym widokiem w budynkach! Kamerą będzie można obracać o 360° w każdym miejscu.





  • Kiedy sim-bohater umiera jego zajęcia i obowiązki może przjąć jego/jej syn/córka (wtedy dziecko nagle dorasta z wieku dziecięcego do dorosłego i staje się normalnym simem-bohaterem)





  • Dochodzi specjalna ambicja (Free Play Ambition), w której gracz może stworzyć idealne królestwo, nie martwiąc się o długie zadania i jednocześnie sterując do 4 simów-bohaterów





  • Po zakończeniu ambicji, podczas wolnej gry simowie mogą dalej zbierać punkty doświadczenia, wykonywać kolejne misje, a gracz może dalej dobuduwywać kolejne budynki