sobota, 26 maja 2012

"I gdzie ta miłość? " Odcinek 1


Magda jak zwykle codziennie po pracy zaszyła się w swoim małym pokoju. Długo stała przed lustrem i rozmyślała. Na wiele tematów. Jednym z nich była praca. Magda była niedoświadczoną jeszcze dziennikarką magazynu sportowego. Kierownik często wysyłał ją na spotkania towarzyskie. ..
Nagle zadzwonił telefon.

Magda usłyszawszy dzwonek weszła do salonu i zauważyła swoją mamę jak zwykle czytającą książki na swoim ulubionym fotelu.

-Cześć Magda, tu Karina. Sebastian urządza dzisiaj jakieś spotkanie piłkarzy z jego drużyny na plaży. Od razu jak mi powiedział, pomyslałam o tobie. Może wpadniesz, zrobisz jakieś zdjęcia do gazety. Co ?
-No nie wiem. Może kiedy indziej
-No jasne, chciałabyś. Nie możesz spędzać całego dnia w swoim pokoju! Masz tam iść! Może kogoś poznasz!!
-Bez sensu.. 
-Nie cuduj tylko idź, rozerwiesz się. Nie ma żadnego ale.

Plaża w Sunset Valley. Pogoda piękna, z resztą jak zwykle. Zaczynają schodzić się najlepsi piłkarze w całym mieście. Wśród nich jest Sebastian, mąż Kariny. Magda spogląda na każdego z nich z zachwytem
-//O Boże, jaki on przystojny!!//- myśli o każdym napotkanym sportowcu.
Wtem jej uwagę zwraca z pozoru nieśmiały barman. Magda nieśmiało podchodzi do niego i zaczyna rozmowę. Dziewczyna ma już dość samotnego życia, więc postanawia postawić pierwszy krok.

-Cześć, jestem Magda.
-Witaj, piękna. Mam chyba dzisiaj dobry dzień. Już myślałem,że żadna dziewczyna się tu nie pojawi.
-Miło mi, czy wiesz może która godzina?
-Wiem,że nie chodzi ci o godzinę. Ty też mi się podobasz

Magda zdziwiła się pewnością chłopaka i zawstydziła się.
-To ja może lepiej juz pójdę
-Nie idź, mówiłem serio. Podobasz mi się i to nawet bardzo.
-Nie wyglądasz na takiego co wierzy w miłość od pierwszego wejrzenia
-Mam ci udowodnić?

Wtem chłopak chwycił mocno Magdę i zaczął ją mocno obejmować. Dziewczyna nie mogła wyrwać się z uścisku.
-Puść mnie!
-Próbuję ci udowodnić,że powinnaś mi dać szansę
-Udowodnić? Teraz to ty mnie ściskasz
- No właśnie.
-Przestań, bo wszyscy się na nas patrzą!
-Dobrze, ale pójdziemy dalej. Muszę ci cos powiedzieć.


Rafał i Magda oddalają się od plaży...
-Dlaczego mi to robisz? Nawet cię nie znam, a ty mi wyskakujesz z takim czymś!
-Przepraszam cię, może zachowałem się nieodpowiednio, ale naprawdę mi na tobie zależy. Jesteś piękna, mądra, zgrabna. Tak wyobrażałem sobie idealną kobietę.
-Przestań
-Co przestań? Mówię prawdę

Rafał złapał Magdę za ręce.
- Musimy się jeszcze spotkać
Chłopak przysunął się do  Magdy i pocałował ją.
 -I co?- spytał.
I w tym momencie, całkiem niespodziewanie Magda odwdzięczyła mu się tym samym.

Po powrocie do domu, dziennikarka od razu pobiegła do swojej mamy, by pochwalić się PIERWSZYM W ŻYCIU POCAŁUNKEIM. Tak, to baardzo dziwne,że dopiero w wieku 25 lat to zrobiła.





_____________
To był 1 odcinek foto- serialu "I gdzie ta miłość?" w reżyserii nicKy. Wszelkie prawa należą do mojego bloga /sims3-the-best-blog.blogspot..com/.

Zachęcam do czytania dalszych odcinków, a przewidziane jest ok. 7-10. Prosze o opinie :)

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładna simka z tej Magdy ;-)
    Czekamy na 2 odcinek. Kiedy będzie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe,że już jutro. A trzeci tak może w czwartek.

      Usuń
  2. SUPER!!!! :) zapraszam na sims-passion-evo.blogspot.com ;) i do zakładki bridgeport shore na mój serial :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję wam bardzo, to jest starsznie motywujące :) Coś trzeba robić a nie całymi dniami na facebooku siedzieć :>

    OdpowiedzUsuń