piątek, 1 czerwca 2012

Organizacyjna notka

Zauważyłam ostatnio,że wiele blogów zawiesza swoją działalność. Takie słówko dla ich właścicieli:

Słuchajcie, ja rozumiem,że zawieszacie blogi. To przecież normalne, macie swoje życie. Ale gdy czasem będzie wam się nudziło, zaglądnijcie tam i napiszcie coś. Wasze notki są ciekawe (przynajmniej dla mnie). White Rose.. dlaczego zawiesiłaś? Troszkę szkoda, aczkolwiek codziennie na twojego bloga wchodziłam :)
Nie chcecie, to nie. Ja do niczego nie zmuszam, ale.. fajnie by było gdybyście znowu zaczęli pisać... 

To tyle z mojej strony. A co do mojego bloga, to nie mam zamiaru go opuszczać. Mam go już ponad rok i mam nadzieję,że mój czas nie idzie na marne. 42 tys. wyświetleń.. więc chyba nie :)
Mimo wszystko baardzo wam dziękuję, za to że wchodzicie, komentujecie i obserwujecie. Baardzo mnie to motywuje i zachęca do dalszej pracy. I trzymajcie się, wszystkiego naj.. Dzień Dziecka przecież :)

3 komentarze:

  1. Ja na twojego bloga wchodzę codziennie i to po kilka razy !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój blog jest spoko, pisz dalej! Czekam na fajne fotostory ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja swojego nie mam zamiaru zawieszać :) pozdro ;)
    odwiedź mnie na moim blogu ;P

    OdpowiedzUsuń