- Opiekunka do dzieci:
- To zupełnie nowa profesja. Działa na zasadzie zawodów z The Sims 3: Kariera
- Codziennie otrzymujemy dzieci pod opiekę, to od nas zależy ilu na raz będziemy pilnować.
- Dzieci, którymi się opiekujemy nie muszą pochodzić z jednej rodziny. Mogą być to simowie z całego miasta. Kilka nowości z trybu życia:
- Emeryci mogą chodzić z pomocą laski. Do wyboru są dwa style chodu.
- Simowie mogą wyjechać do szkoły z internatem. Niestety podczas pobytu na uczelni nie możemy kontrolować naszych bohaterów.
- Pojawiły się zajęcia pozalekcyjne, na które nasi simowie mogą dodatkowo uczęszczać w celu zdobycia nowych umiejętności.
- Psikusy:
- Zastawiona pułapka może być adresowana do konkretnego sima.
- "Psikusy" czekają na simów "w różnych obiektach". Od komputerów, przez zlew, aż do drzwi.
- Przedmiot, który został "zainfekowany" naszym psikusem, jest wyróżniony błyszczącą gwiazdką.
- Simowie mogą zostać przyłapani podczas zastawiania pułapki. Jeżeli zaczniemy przeginać, rodzice mogą nas "uziemić".
- "Uziemieni" simowie mogą próbować uciekać, jednak muszą uważać by nie zostać zauważonym przez rodziców. Jeżeli tak się stanie, rodzic ruszy za nami w pościg :).
- Kiedy skończy się nasz okres "uziemienia" możemy błagać o przebaczenie rodziców. Wózki dla dzieci:
- Umożliwiają przewóz dzieci z punktu A do punktu B.
- Wózek pojawia się sam, w momencie gdy chcemy opuścić dom z dzieckiem. Piętrowe łóżka:
- Istnieją dwa rodzaje - z podwójnym i pojedynczym łóżkiem.
- Wersja z pojedynczym łóżkiem, materac ma na piętrze, a na dole możemy urządzić kącik dla naszego sima wstawiając pod łóżkiem normalne meble.
- Wieczór kawalerski/panieński:
- Imprezę możemy zorganizować w domu lub w miejscu publicznym.
- Po kilku minutach od rozpoczęcia imprezy, na parcelę przybywają tancerze. Są oni cały czas oświetleni specjalnym reflektorem.
- Tancerze wyróżniają się z tłumu swoim strojem, który jest zależny od upodobań naszego sima. Mogą wpaść m.in.: strażacy lub policjanci, czasami tancerze wpadają także w samych strojach kąpielowych.
- Podczas imprezy można wznosić toast. Istnieje także możliwość oblewania innych simów wstrząśniętym szampanem. Ślub:
- Twórcy przywrócili łuk ślubny.
- Ślub możemy urządzić zarówno w domu, jak i na parceli publicznej.
- Kiedy rozpoczyna się uroczystość, goście ustawiają się wokół biorących ślub simów i rzucają ryżem.
- Istnieje możliwość wspólnego przecięcia tortu ślubnego. Domówki:
- Jeżeli będziemy głośno się zachowywać, sąsiedzi mogą wezwać policję. W tym momencie wybucha panika wśród gości i wszyscy chcą uciec.
- Imprezy często wymykają się spod kontroli gospodarzy i kończą się zdemolowaniem domu.
- Wyimaginowany przyjaciel:
- Wyimaginowany przyjaciel przychodzi do naszego sima pocztą w postaci małej lalki.
- Postać jest widziana tylko przez sima, w wyobraźni którego istnieje.
- Jest w pełni interaktywną postacią. Możemy zrobić z nim wszystko to, co moglibyśmy robić z innym simem.
- Postać wygląda jak przerośnięta lalka.
- Na stole chemicznym możemy przygotować specjalną miksturę, która przekształci wyimaginowanego przyjaciela w prawdziwego sima, którym możemy sami sterować. Pojawi się on wtedy w panelu naszej rodziny, jednak nie będzie on z nią w żaden sposób spokrewniony. Sim ten może wyglądać jak zwykłe dziecko lub tak jak wcześniej, czyli poruszać się w stroju wyimaginowanego przyjaciela. Po przemianie, widzą ją już wszyscy.
- Postać zawsze jest blisko swojego właściciela. Możemy ją jednak "przegonić". Domek na drzewie:
- Mogą z niego korzystać zarówno dzieci jak i dorośli. Dzieci do zabawy, a dorośli... też do zabawy, tylko w "dorosłe gry" czyli - bara-bara :).
- Możemy ustalić kto ma prawo wstępu do naszego domku - tylko dziewczynki, tylko chłopcy lub wszyscy. Kiedy wybierzemy jedną z opcji ograniczających dostęp, przed domkiem pojawi się specjalny znak zakazu wstępu dla konkretnej płci.
- Z domku możemy podglądać sąsiadów przez lunetę.
- Możemy zawołać innego sima tuż pod drzewo gdzie znajduje się nasz domek, a następnie oblać go wodą.
- Dostępne są +/- 4 rodzaje domków. Jeden z nich jest przygotowany w klimacie UFO, w tym wypadku dzieci nie wchodzą do niego po drabinie tylko się teleportują.
- Domek jest świetnym miejscem do zabaw. Dzieci mogą tam także spać.
- Jeżeli dzieci użyją trochę wyobraźni, mogą udawać, że domek został zaatakowany przez piratów. System wspomnień:
- Gra automatycznie zapisuje najciekawsze momenty życia naszego sima.
- Możemy także samodzielnie tworzyć wspomnienia naszego bohatera, dzięki specjalnej ikonie aparatu, która pojawiła się w interfejsie gry.
- Wspomnienia możemy przeglądać w specjalnej księdze wspomnień. Także tam możemy zalogować się na nasze konto na Facebooku i przesyłać zdjęcia bezpośrednio na swój profil.
Tryb tworzenia sima:
Tryb budowania/kupowania:
Nowości w ustawieniach gry:
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz