niedziela, 6 listopada 2011

Jednorożec

Jednorożce pojawiają się w nowym mieście ze "Zwierzaków" zazwyczaj gdzieś koło godziny 20 w miejscach,gdzie znajduja się jeziora.
 Gdy wejdziemy w tryb mapy nad takim miejscem da się zauważy taką jakby zorzę polarną.To znak,że pojawił się tam jednorożec.Jednorożce tak jak inne konie skaczą przez przeszkody,biorą udział we wszystkich zawodach.Zwierzęta te mają 10 poziom umiejętności w skakaniu i jeździectwie ;))
Jednorożce mają takie same interakcje z simem jak zwykły koń,ale prucz tego mają do wyboru :
BŁOGOSŁAW FAUNĘ-Sim będzie szczęśliwy,wszystko mu się będzie udawac,
PRZEKLNIJ FAUNĘ-Przeciwieństwo poprzedniej interakcji
LECZ FAUNĘ-Używa gdy fauna sima jest przeklęta.
Przeklinanie fauny sima
Błogosławienie fauny sima.
 Jednorożec może zapalic wybrane przez niego miejsce,a następnie zgasic je.Ma równiez opcję teleportowania się.Aby te 2 opcje działały twój magiczny koń musi miec załadowaną moc na maxa ;))

Gdy jednorozec umiera to pojawia się mroczny kosiarz,który przytula konia,wsiada na grzbiet i pędzi niewiadomo dokąd (portal).Tak kończy się żywot jednorożca :O 
Pozostaje po nim nagrobek,który możemy przenieś w dowolne miejsce w mieście.Jednorożce moga byc członkami rodziny sima,wystarczy,że zwierzę ma dobre stosunki z simem,a on może zaadoptowa jednorożca.

To tyle na dzisiaj zapraszam do czytania kolejnych notek
Miłej gry życze ;))

10 komentarzy:

  1. MOJA MAMA JEST GITARKOM JEŹDZI BETONIARKOM

    OdpowiedzUsuń
  2. MOJA MAMA JEST GITARKOM JEŹDZI BETONIARKOM

    OdpowiedzUsuń
  3. MOJA MAMA JEST GITARKOM JEŹDZI BETONIARKOM

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałam dodać, że jednorożce pojawiają się we wszystkich miastach i mogą się rozmnażać z innymi jednorożcami... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna notka,ale szkoda że zdjęcia były robione w nocy bo średnio widać ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieudomowionego jednorożca można zobaczyć tylko w nocy.

      Usuń
  6. ja gram w the sims 2 jestem zaopatrzona w kilka dodatków w tym the sims 2 zwierzaki to fajna gra ale bardzo chciałabym the sims 3 zwierzaki strasznie mnie chęci by w nią zagrać ; D

    OdpowiedzUsuń
  7. żeby mieć jednorożca w rodzinie nie wystarczy się z nim zaprzyjaźnić, trzeba jeszcze mieć kota,psa i konia w rodzinie z którymi też nasz sim jest zaprzyjaźniony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przygarnęłam jednorożca bez tych zwierząt

      Usuń
    2. nie trzeba mieć, trzeba mieć stosunek przyjaciela z 3 DOWOLNYMI zwierzętami które NIE MUSZĄ należeć do cb

      Usuń