wtorek, 7 sierpnia 2012

Kilka słów

Na początku chciałam napisać coś Evo ;)
Dzięki za to,że komentujesz (innym oczywiście tez dziekuję ;). Wiem że nie każdemu się chce, w sumie mi też. Popatrzyłam jednak na to z innej strony i sie poprawię ;) Mam jednak problem z twoim blogiem Evo bo zawsze ale to zawsze jak wejdę to mi sie tak zacina,że nic się nie da zrobić. Dlatego nie moge komentować na twoich blogach. Przykro mi ;c

Chciałam jeszczed podziękować Atypical Sims  za świetny nagłówek na blogu. On właśnie jest jej roboty :)
Tu link do niej http://atypicalsims.blogspot.com/
komercyjnie

A i jeszcze szkoda,że Damian zawiesza bloga, no ale czasem trzeba ;)

Hmm. co ja tu jeszcze chciałam..a !
Wiem,że może to było męczące,że ciągle zmieniałam wygląd bloga, ale postaram sie zostawic obecny. Jeśli zmiana to juz tylko na jesień ;)

Dlaczego nie pisałam fotostory, poradników , nic z mojej gry ?
To proste, nie miałam dostepu do simsów, mój komputer nie wyrabiał dlatego dodawałam w większości mody i newsy. Dlatego też na jakis czas wcześniej zawiesiłam. Mam nadzieje,że mój komputer  wyzdrowiał i znów może dla was pisac xd :D
To tyle co chiałam wam powiedzieć, dzięki :D


1 komentarz:

  1. Omg.... nawet nie widziałem tej notki! Mam teraz całkiem nowego bloga :) Wpadaj jak wejdziesz do siebie :)

    OdpowiedzUsuń