poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Z życia Anny


                                           Sims Free Play cz.II-"Jak Anna meblowała dom".
 Klikając na ikonkę miasta udostępniłam sobie stworzenia drugiego już mojego sima. Stworzyłam simkę i nazwałam ją Anna. Moją następną misją było umeblowanie jej domu. Powiem jeszcze,że jest 1 darmowy rodzaj lokalu, za inne trzeba płacić. No i na początku musiałam we wszystkich pomieszczeniach pomalować ściany i zmienić podłogę. Następnie wstawianie łóżka, telewizora,fotela,kanapy, lodówki. (Znalazłam darmowego kwiatka w białym wazonie w trybie budowania). Ogólnie jeśli wrócićby do aktualizacji świątecznej to rzeczy sa bardzo drogie z tej serii. Można tam znaleźć np. takie wielkie pisanki (niebieską i jakąś jeszcze).Co do domu to są dostępne 3 pokoje (łazienka, salon i sypialnia).
Kawałek łazienki i nowo zakupionego prysznica.

Tryb budowania. Przedmioty przesuwa się za pomocą palca :>

Oto Anna. Jutro spróbuję zrobić ją na gotkę.

2 komentarze:

  1. Proszę mogłabyś odwiedzić mój blog i dołączyć do obserwatorów, ja Twój już obserwuje:)
    linczek http://simswnetrza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, mój problem polega na tym, że mam zablokowany tryb 'meblowania'..Tak na prawdę mam możliwość bawienia się z psem, spania, jedzenia i mycia się oraz przebierania Sima. Chciałabym prosić o poradę jak odblokować tę funkcję. Z góry bardzo dziękuję za odpowiedź.
    PS: Przepraszam, że zwracam się z tak banalnym problemem, ale już sama nie wiem jak to zrobić :)

    OdpowiedzUsuń