poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Sim Social cz. II- "Wyposażenie"

Dziś druga część mojego mini poradnika do facebookowej aplikacji. Trochę o wyposażeniu...
Wyposażenie i magiczne obiekty
Na pierwszy rzut idzie folder "Crafting" co w dosłownym tłumaczeniu znaczy "Rzemiosło". O co chodzi?
Otóż za złote monety możemy kupić składniki na np. jak widać Kryształ Zen. Ma on wiele zastosowań, których jeszcze nie odkryłam, ale jak to zrobię to dam znać ;)


A to folder Backpack czyli Wyposażenie. Tak jak w normalnych Simsach. Pojawiają się np. batoniki które ładuja energię xd


Co do normalnych notek to nie mam na razie zainstalowanych simsów, więc nie będzie ich przez jakiś czas, chociaż..nie wiem ;D Miłej gry życzę i do zobaczenia

1 komentarz:

  1. Szkoda,że tak mało piszesz o Sim Social. Mi ta gra podoba się bardziej niż TheSims3. Wiem, dziwnie ale ja już tak mam ;)))

    OdpowiedzUsuń