wtorek, 25 października 2011

Akcesoria Master Suite potwierdzone!

Kiedy my się cieszymy Zwierzkami, Electronic Arts potwierdziło nadchodzący zestaw akcesorii - "The Sims 3: Master Suite Stuff" umieszczając tą pozycję w liście swoich plików 'EULA'. Prawdopodobna data premiery to 26 stycznia.Mam nadzieję,że nie okaże się tą kolejną porażką,jeśli chodzi o akcesoria,bo do tej pory żadne akcesoria mi sie nie podobały.Ale może wam wręcz przeciwnie.
To do zobaczenia do następnej notki i miłej gry ;)

3 komentarze:

  1. Kocham tego bloga! To jest najlepszy blog jaki znam!! Serio możesz być dumna Olu ze swojej pracy! Notki przyjemne,fajnie się je czyta,obrazki spoko,a przede wszystkim porady MEGA

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja jestem ciekawy jakie to będą akcesoria

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę sie doczekać kolejnej notki.Takiej o zwierzakach Twojej ;)
    Strasznie mi się podobało,jak pisałaś o tych postaciach ze "średniowiecza".Szczególnie o czarodzieju
    Tak trzymaj :)

    OdpowiedzUsuń