poniedziałek, 21 marca 2011

Własna telewizja w grze

Możesz oglądać własne nagrania video w telewizorze Simów!
W Moich dokumentach odnajdź folder "Broadcast" znajdujący się domyślnie:
Moje dokumenty/EA Games/The Sims 3/Movies/Broadcast
Znajdziesz tutaj kilka folderów odpowiadających za poszczególne stacje telewizyjne. Wybierz ten, w którym chcesz umieścić własne nagrania.
Pliki z nagraniami muszą być w formacie AVI, posiadać rozdzielczość 128x128 oraz nie więcej niż 15 klatek na sekundę (Frames per secound).
A teraz uruchom grę, włącz telewizor i oglądaj własne stacje telewizyjne!
Mam nadzieję,że pomogłam

2 komentarze:

  1. aa jak sie nazywaja te foldery stacji tv .? bo ja nie mialam tego folderu movies i sama go musialam stworzyc ;//

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie nie ma tego folderu "Movies". Co trzeba zrobić? :/

    OdpowiedzUsuń