środa, 4 kwietnia 2012

Sims3 Słodkie niespodzianki Katy Perry

Jak już pisałam wcześniej..wiem,że nie kupię :> Może ściągnę z neta z ciekawości. Otóż nie mam zamiaru kupować bo kosztują aż 59 złotych!!! Droższe aż o 20 zł od zwykłych akcesoriów. I na dodatek jest mniej przedmiotów i są one baaardzo dziecinne. Nie wiem jak u was ale ja bym nie ubrała simce babeczkowego stanika ;D. To moja opinia i nikt się z nią zgadzać nie musi. Np teraz siedzi koło mnie moja siostra i mówi,że bardzo jej się podoba to całę coś. (Ale ona ma 7lat to może :) A teraz fotki
okładka z przerobioną twarzką Katy

















2 komentarze:

  1. No to są chyba jakieś żarty !!! Jestem dziewczyną i niektóre stroje mi się podobają ale nie mam odwagi tego kupić !!! Ogólnie to nawet wstydzę się tego że moi koledzy zobaczą to na pułkach i od razu pomyślą o mnie bo wiedzą że ja ♥ Simsy !!! No to jest jedna z najgorszych wpadek EA !!! Nawet pewnie sama Katy wstydzi się promować takie gówno !!! Szkoda słów ◘

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ale beznadzieja!! Żart nawet fajne Olu ...:)

    OdpowiedzUsuń