poniedziałek, 1 sierpnia 2011

Omniroślina

Omniroślinę może wychodować tylko sim na poziomie 10 ogrodnictwa. Ta roślina nie daje swoich własnych owoców tylko to czym ją nakarmicie ,np. nakarmicie ją jabłkiem tak jak simka poniżej to będą na niej rosły jabłka.Omniroślinę można ją znaleść przy ośrodku naukowym, przy drzewach, z lewej strony. Aby zobaczyć jak rośnie musicie podejść do stawu koło jabłoni. Nasiona są nieco podłużne i złotawe.
Moja simka sprawdziła dietę omnirośliny i dowiedziała się że nie była ona niczym karmiona.
Simka karmi omniroślinkę jabłkiem.
                                                          Pielęgnacja naszej roślinki.
Dziwne miny podczas oglądania omnirośliny :)

                                      Mam nadzieję,że pomogłam ,Ola

5 komentarzy:

  1. Witam.Czytam twojego bloga już bardzo długo bo już od kwietnia i muszę przyznać,że robisz postępy.Ja czekam na więcej takich kolorowych notek o ciekawej i łatwej do zrozumienia treści.Pozdrawiam i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z poprzednim komentarzem.Fajny blog.Mój ulubiony

    OdpowiedzUsuń
  3. No racja..blog fajny.Mam pytanie czy mogłabyś zrobić taką notkę o sztukach walki bo się jeszcze nie za bardzo orientuję co i jak.Byłabym wdzięczna jakbyś dodała jakies obrazki bo te w tej notce są bardzo ciekawe :D

    OdpowiedzUsuń
  4. a gdzie znaleźć omniroślinę w Riverview?

    OdpowiedzUsuń